Известие

Collapse
No announcement yet.

Носи се като народна песен.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Носи се като народна песен.

    Здравейте, паднаха първите снегове и установих, че колата ми, АР 166, 2.0 ТС, има много кофти държание върху хлъзгава настилка. Проблемът ми е върху хлъзгави ПРАВИ участъци от пътя. Когата вдигна малко над 50 км/ч колата започва да занася наляво, надясно и е нужно да контрирам постоянно с волана. Странното е, че тази нестабилност се проявява само на правите, в завоите колата си е нормално стабилна, особено за сезона. Пробвах и да сприрам рязко, пак се държи нормално и не се усуква наникъде. Първоначално мислех, че идва от задницата и проблема може да е в блокирал спирачен апарат, но не е това (проверено). Вчера отделих доста внимание да усетя откъде идва това занасяне и вече съм по-склонен да мисля, че идва отпред. Вероятността да са ми кофти гумите я изключвам на 95%, тъй като съм с 4 чисто нови зимни гуми. Ще съм благодарен на всякакви мнения и предложения.
    П.П. Възможно ли е един реглаж, на преден и заден мост, да ми подскаже проблемите?

  • #2
    Да, това е, стенд, по скоро на задния мост, направи и на двата задължително.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      4 чисто нови какви? Защото има доста голяма разлика от 4 чисто нови китайски но-нейм-криваци до примерно 4 чисто нови Мишлен Алпин-а, нали...?
      Провери за всеки случай какво е налягането в гумите - да не би едната да е спаднала малко (но толкова малко, че все пак да не я виждаш)...
      Аз като слагам чисто нови гуми правя профилактичен реглаж, защото не си струва риска да ги "пилна" докато се усетя ако има някоя драма... Обаче преди реглажа най-добре е да я закараш на преглед на окачването в някой сервиз, в който и друг път са виждали 166 не на снимки, защото за съжаление все повече стават тарикатите, които ще ти направят "реглаж" дори и да имаш някой луфт по окачването (сещаш се в този случай защо думичката е в кавички)...
      А да, и се направи на ударен преди реглажа ги питай ей така информативно да ти кажат на тази кола какво и се регулира с реглажа (особено отзад)...
      Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 13:20.

      Comment


      • #4
        Трябва да я закараш на реглаж. Такъв ефект се получи при 164-та ми при прекалено сходим заден мост. Много усезаемо са усеща ако караш с 80-90 на прав участък на чист асфалт и изведнъж стъпи на заледен участък. Задницата веднага дърпа на една страна и е много нестабилна. След реглаж с правилните данни за колата задницата заспа. Гумите няма значение какви са стига да са еднаква шарка.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Аз го имам същия проблем,днес бях на реглаж на преден и заден мост,по думите на момчето задния мост е добре,реглаж направи само на предния надявам се като завали,както си трябва всичко да е ок.
          156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

          Comment


          • #6
            Не бъркайте 156-те с 166-те.Разликата е от тук до Луната и обратно.
            Като се изключи варианта да е посукана от страничен удар,и ако си я виждал отзад че върви направо ти остава разбито задно окачване или не направен реглаж.Ако ще цялото ти предно окачване да е леш точно 166-та не сее на прав участък.Ако имаш обаче и един разчекнат тампон на шенкела,или прекалено отворена или прекалено затворена задница,ще ти е почти невъзможно да я държиш направо.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              Не бъркайте 156-те с 166-те.Разликата е от тук до Луната и обратно.
              Като се изключи варианта да е посукана от страничен удар,и ако си я виждал отзад че върви направо ти остава разбито задно окачване или не направен реглаж.Ако ще цялото ти предно окачване да е леш точно 166-та не сее на прав участък.Ако имаш обаче и един разчекнат тампон на шенкела,или прекалено отворена или прекалено затворена задница,ще ти е почти невъзможно да я държиш направо.
              И аз залагам 99% на този пост! Нека колегата да пусне сканирана разпечатка от стенда и да видим колко е страничния наклон.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                ...Много усезаемо са усеща ако караш с 80-90 на прав участък на чист асфалт и изведнъж стъпи на заледен участък. Задницата веднага дърпа на една страна и е много нестабилна.
                Ето това описва точно какво се случва. Утре ще я закарам на реглаж и ще сканирам разпечатката. А гумите са Hankook W 4**. Не са китайски, но не са и Алпин. Мерси много за отговорите

                Comment


                • #9
                  Гумите в случая нямат никакво значение.
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #10
                    Преди да си дадеш парите за стенд,погледни ходовата част,както каза колегата Linkestis наблегни на задния мост!

                    Comment


                    • #11
                      Добре си проверил задните, но никакъв проблем да ти задържа предна Ако не ти се вдига провери след извънградско каране дали едната джанта не ти е по-топла. Ако ще пипаш диска внимавай да не се изгориш.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        Kогато караш по неравен лед или сняг или в коловози е нормално колата да се носи насам натам понякога.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Аз също имах абсолютно същия проблем със 164 ми след реглаж заден мост. Бяха си оставили ръцете + крива главина на заден мост. Смених главината, качествен реглаж и заспа.
                          Проблемът ти със сходимостта на задния мост. Може да има нещо криво, главина, щанга или нещо друго...

                          Comment

                          Working...
                          X